Original title:
Budování konkurenceschopnosti firmy – rozvoj marketingových aktivit
Translated title:
Development of Competitiveness of Company - Development of Marketing Activities
Authors:
Hanák, Tomáš ; Karpecki, Vladimír (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce analyzuje vnější a vnitřní prostředi vybrané společnosti a současný stav marketingových aktivit ve vybrané společnosti. Obsahuje návrh marketingových aktivit, které povedou ke zvýšení kokurenceschopnosti dané firmy.
This master’s thesis analyzes external and internal environment of the chosen company as well as current situation of its marketing activities. It includes the proposal of marketing activities which should increase competitiveness of the company.
Keywords:
ERP.; konkurence; Konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; strategie; Competition; Competitive Advantage; Competitiveness; ERP.; Marketing; Strategy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6495