Název:
Budování konkurenceschopnosti firmy – rozvoj marketingových aktivit
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Company - Development of Marketing Activities
Autoři:
Hanák, Tomáš ; Karpecki, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce analyzuje vnější a vnitřní prostředi vybrané společnosti a současný stav marketingových aktivit ve vybrané společnosti. Obsahuje návrh marketingových aktivit, které povedou ke zvýšení kokurenceschopnosti dané firmy.
This master’s thesis analyzes external and internal environment of the chosen company as well as current situation of its marketing activities. It includes the proposal of marketing activities which should increase competitiveness of the company.
Klíčová slova:
Competition; Competitive Advantage; Competitiveness; ERP.; Marketing; Strategy; ERP.; konkurence; Konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; strategie
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6495