Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Jánošíková, Gabriela ; Hajdíková, Kamila (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení aktuální úrovně spokojenosti zákazníků.
The bachelor's thesis deals with an analysis of customer satisfaction which focuses on an industrial company called OLZA, spol. s.r.o. Current customer's satisfaction will be found by a questionnaire and acquired information will be analyzed and formulated to a set of suggestions and recommendations to increase the current level of customer satisfaction.
Keywords:
Customer´s satisfaction; design of structured questionnaire; marketing research; SWOT analysis; dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Spokojenost zákazníka; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31922