Název:
Jazyk reklamy
Překlad názvu:
The Language of Advertising
Autoři:
Chromý, Pavel ; Zmrzlá, Petra (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Bakalářská práce se zabývá analýzou jazyka reklamy z lingvistického hlediska a dále upřesňuje použité jazykové prostředky, které se v současné reklamě vyskytují. Tato práce také poskytuje znalosti o využití různých jazykových prostředků v reklamě, jak v podobě tištěné, tak v podobě elektronické.
The bachelor thesis deals with the analysis of the language of advertising from the linguistic point of view and further specifies linguistic means that occur in contemporary advertising. The thesis summarises knowledge about linguistic means used in advertising for both printed and online versions.
Klíčová slova:
Advertising; communication; language of advertising; linguistic means.; promotion; slogan; jazyk reklamy; komunikace; lingvistické prostředky.; propagace; Reklama; slogan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/68054