Original title:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Translated title:
Marketing Strategy of the Selected Company
Authors:
Lahnerová, Sabina ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce je návrhem marketingové strategie zaměřující se na věrnostní programy módní firmy. Věrnostní program slouží k prohlubování vztahu se zákazníky, navýšení tržeb a lepší cílení reklamy. K vybudování fungujícího věrnostního programu je třeba analyzovat současná situaci firmy, ale také zjistit požadavky a přání zákazníku firmy. Neméně důležitým krokem je také představení věrnostních programů ostatních mezinárodních firem.
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.
Keywords:
marketingová komunikace; Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT; věrnostní program; loyalty program; Marketing communication; Marketing Mix; Marketing strategy; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/195492