Název:
Marketingová strategie firmy Nugget
Překlad názvu:
The Marketing Strategy of Nugget Company
Autoři:
Nehyba, Tomáš ; Kusý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Předmětem této práce je analýza marketingové strategie firmy Nugget a možný návrh marketingové strategie pro následující období. V teoretické části budou popsány teoretické aspekty pro získání potřebných dat. V praktické čáti bude analyzována stávající strategie pomocí analýz SWOT, Pest a marketingového mixu. Na základě získaných poznatků a výsledků budou navrženy možnosti rozvoje marketingové strategie pro budoucí období.
Subject of this thesis is analysis of marketing strategy of Nugget Company and possible proposition of marketing strategy for next period. In theoretical part are described theoretical aspects for obtaining necessary data. In practical part are analyzed existing strategy with by means of SWOT, PEST and marketing mix analysis. With acquired information’s and results will be propone development of marketing strategy for future period.
Klíčová slova:
Marketing; Marketing mix; Marketing Strategy; PEST analysis; SWOT analysis; Marketing; Marketingová Strategie; Marketingový mix; Pest analýza; SWOT analýza
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8199