Original title:
Marketingová strategie firmy Nugget
Translated title:
The Marketing Strategy of Nugget Company
Authors:
Nehyba, Tomáš ; Kusý, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Předmětem této práce je analýza marketingové strategie firmy Nugget a možný návrh marketingové strategie pro následující období. V teoretické části budou popsány teoretické aspekty pro získání potřebných dat. V praktické čáti bude analyzována stávající strategie pomocí analýz SWOT, Pest a marketingového mixu. Na základě získaných poznatků a výsledků budou navrženy možnosti rozvoje marketingové strategie pro budoucí období.
Subject of this thesis is analysis of marketing strategy of Nugget Company and possible proposition of marketing strategy for next period. In theoretical part are described theoretical aspects for obtaining necessary data. In practical part are analyzed existing strategy with by means of SWOT, PEST and marketing mix analysis. With acquired information’s and results will be propone development of marketing strategy for future period.
Keywords:
Marketing; Marketingová Strategie; Marketingový mix; Pest analýza; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix; Marketing Strategy; PEST analysis; SWOT analysis
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8199