Original title:
Marketingový mix společnosti
Translated title:
Marketing Mix of the Company
Authors:
Firlová, Markéta ; Milichovský, František (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingu společnosti. Je v ní obsaženo řešení marketingového mixu podniku a identifikace výrobků a služeb. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace.
The subject of this diploma thesis is focused on marketing problems of company. The thesis includes solutions of marketing mix and identification of products and services. The result is suggestion of marketing mix improvement, especially of marketing communication.
Keywords:
Marketing; marketing mix; product; propagation; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27542