Original title:
Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Translated title:
Suggestion of Changes in the Marketing Communication of the Selected Company
Authors:
Holendová, Petra ; Kruljacová, Anna (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
The thesis describes the marketing communication of a specific company. It contains the vital concepts from the marketing mix and its tools, which are then aimed at promoting the company. Futher section contains the analysis of current condition and own recommendations for improvements. The recommendations come from theoretical concepts together with the analysis of the company.
Keywords:
communication mix; company; customer; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; společnost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178057