Název:
Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů
Překlad názvu:
Proposal of improvement of marketing mix in the field of electronic security systems
Autoři:
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor jednotlivých součástí marketingového mixu firmy Marek elektronické zabezpečovací systémy. Práce je rozložena do tří hlavních částí. V první části je uvedena teorie související s touto problematikou. V analytické části je rozebrána společnost, a to hlavně její současný stav a vyhodnocení. Poslední část se věnuje vlastním návrhům, které by měly vést ke zlepšení některých elementů marketingového mixu.
This bachelor's thesis deals with an analysis of individual components of the marketing mix of the company Marek Electronic Security Systems. The thesis is divided into three main parts. The first part presents the theory related to this issue. The analytical part analyzes the company, especially its current state and evaluation. The last part deals with my personal proposals, which should lead to an improvement of some elements of the marketing mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192546