Název:
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Překlad názvu:
The Proposal of a New Market Entry Strategy
Autoři:
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
In the master’s thesis is presented a draft marketing strategy of entering to new geographic market for the company Kili, s.r.o., which sells materials for the manufacture of furniture, equip interior and construction. The objective of the thesis is to develop a proposal to open a new branch in selected location including a description of the marketing mix. The proposed section will be preceded by a summary of theoretical knowledge and analysis of the contemporary conditions of the company, focusing on internal and external business environment.
Klíčová slova:
analýza prostředí; Marketing; marketingový mix; nový trh; segmentace trhu; strategický marketing; strategie; business environment analysis; market mix; market segmentation; Marketing; marketing strategy; new market; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32386