Název:
Marketingový plán vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Plan of the Selected company
Autoři:
Polakovičová, Miroslava ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato bakalářská práce je věnována zdokonalení marketingového plánu ve vybrané společnosti. Zahrnuje potřebné teoretické základy pro analýzu dat poskytovaných společností. Po analyzování těchto údajů a sestavení matic následují konkrétní návrhy na přínos a rozvoj společnosti do budoucna. Očekávání po implementaci doporučených návrhů by mělo mít za následek větší povědomí o značce.
This bachelor thesis is dedicated to improvement of marketing plan in the selected company. It includes needed theoretical background for analysis of data provided by company. After analyzation of these data and compiling matrixes, it is followed by specific proposals for company’s contribution and development in the future. Expectation after implementation of recommended proposals should result in greater brand awareness.
Klíčová slova:
Marketing; Marketing mix; Marketing plan; Secondhand; Slow-fashion; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; pomalá móda; second hand; SWOT analýza
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200245