Název:
Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury
Překlad názvu:
The Proposal of the Communication Strategy for the Sale of Professional Literature
Autoři:
Krotký, Roman ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro nakladatelství BizBooks. Nejprve jsou uvedeny základní teoretické poznatky získané z literatury. Na základě analýz je vytvořena komunikační strategie s cílem oslovení nových zákazníků, zvýšení prodeje knih a upevnění pozice na trhu.
The subject of this thesis is a design of a communication strategy for BizBooks publishing. First, the basic theoretical knowledge gained from the literature is presented. Based on the analysis, a communication strategy to reach new customers, increase sales of books and strengthen its position on the market is created.
Klíčová slova:
knihy; Komunikační strategie; marketingový mix; nakladatelství BizBooks; SWOT analýza; BizBooks publishing; books; Kommunication strategy; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23611