Original title:
Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury
Translated title:
The Proposal of the Communication Strategy for the Sale of Professional Literature
Authors:
Krotký, Roman ; Kuchař, Vladimír (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro nakladatelství BizBooks. Nejprve jsou uvedeny základní teoretické poznatky získané z literatury. Na základě analýz je vytvořena komunikační strategie s cílem oslovení nových zákazníků, zvýšení prodeje knih a upevnění pozice na trhu.
The subject of this thesis is a design of a communication strategy for BizBooks publishing. First, the basic theoretical knowledge gained from the literature is presented. Based on the analysis, a communication strategy to reach new customers, increase sales of books and strengthen its position on the market is created.
Keywords:
BizBooks publishing; books; Kommunication strategy; marketing mix; SWOT analysis; knihy; Komunikační strategie; marketingový mix; nakladatelství BizBooks; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/23611