Název:
Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Market
Autoři:
Skotáková, Adéla ; Krbečková, Vendula (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.
The diploma thesis is focused on the marketing mix of a company entering a foreign market. It deals with the analysis and design of the company's marketing communication options during the expansion and opening of the company's new branch in Austria.
Klíčová slova:
expanze; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Rakousko; Austria; expansion; marketing; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206014