Original title:
Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh
Translated title:
Proposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Market
Authors:
Skotáková, Adéla ; Krbečková, Vendula (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.
The diploma thesis is focused on the marketing mix of a company entering a foreign market. It deals with the analysis and design of the company's marketing communication options during the expansion and opening of the company's new branch in Austria.
Keywords:
Austria; expansion; marketing; marketing communication; marketing mix; expanze; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Rakousko
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206014