Název:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Changes of Marketing Communication of selected Company
Autoři:
Pospíšilová, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace vybrané společnosti. Jedná se o značku Intimissimi a její konkrétní pobočku v Brně, v nákupním centru Galerie Vaňkovka. Na základě prováděných analýz současného stavu budou navrženy změny, které si kladou za cíl zlepšit vnímání značky zákazníky.
This bachelor thesis is focused on the proposal of changes in the marketing communication of selected company. According to the evaluation of the current state of communication mix, the suggestions are proposed. The main goal of the changes is to improve the perception of the Intimissimi brand by Czech customers.
Klíčová slova:
Intimissimi; komunikační mix; Marketing; propagace; communication mix; Intimissimi; Marketing; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83612