Original title:
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Translated title:
Proposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standard
Authors:
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
The thesis “ Proposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standard” examines how customers are satisfied with the company STEL Hockey, spol. s r. o., which runs an ice hockey hall. The thesis contains an analysis of the company’s current state, marketing research of customer satisfaction, and suggestions on how to improve the present-day services as well as a proposal for introducing new services in order to enhance customer satisfaction.
Keywords:
customer’s satisfaction; marketing mix; marketing research; Measurement of satisfaction; questionnaire; dotazník; marketingový mix; marketingový výzkum; Měření spokojenosti; spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15633