Název:
Marketingový mix ve službách
Překlad názvu:
Marketing Mix in Services
Autoři:
Tesařík, Libor ; Blümelová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou. Analytická část je zaměřena na živnost Radima Horenského a její současný stav. V praktické části jsou dány návrhy a doporučení k provedení změn marketingového mixu, který poslouží k lepšímu dosažení cílů.
Thesis "Marketing mix Radim Horenského trade" is a marketing mix analysis and design of appropriate measures. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing mix and explains the basic concepts related to this issue. The analytical part is focused on business Radim Horenského and its current market position. In the practical part are given suggestions and recommendations to make changes in the marketing mix, which will serve to better achieve the objectives.
Klíčová slova:
cena; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; reklama.; advertising.; Marketing; marketing mix; price; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27923