Název:
Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku
Překlad názvu:
Proposal of using modern marketing tools in the company
Autoři:
Dostálová, Markéta ; Buchta, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na zákazníka a srovnává ji s novými marketingovými poznatky. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní českou firmu s uvedením návrhů na řešení případných nedostatků.
The Master’s thesis deals with theoretical problems arising from the comparison between classic customers orientated marketing theory and new marketing strategy. Results from theoretical analysis are then applied on existing Czech firm with presentation of possible changes.
Klíčová slova:
CRM; internet; Marketing; marketingová strategie; moderní marketing; zákazník; CRM; customer; Internet; Marketing; marketing strategy; modern marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25399