Original title:
Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku
Translated title:
Proposal of using modern marketing tools in the company
Authors:
Dostálová, Markéta ; Buchta, Vít (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na zákazníka a srovnává ji s novými marketingovými poznatky. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní českou firmu s uvedením návrhů na řešení případných nedostatků.
The Master’s thesis deals with theoretical problems arising from the comparison between classic customers orientated marketing theory and new marketing strategy. Results from theoretical analysis are then applied on existing Czech firm with presentation of possible changes.
Keywords:
CRM; customer; Internet; Marketing; marketing strategy; modern marketing; CRM; internet; Marketing; marketingová strategie; moderní marketing; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25399