Název:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction and Suggestions for Its Improvement
Autoři:
Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků s e-shopem Dumknihy.cz, který patří společnostem Kanzelsberger a Barvič a Novotný. Obsahuje návrhy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků v oblasti kvality poskytovaných služeb, zvýšení jejich loajality i ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy vycházejí z teoretických poznatků, provedených analýz společnosti a z výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis focuses on customer satisfaction concerning Dumknihy.cz e-shop owned by Kanzelsberger and Barvic a Novotny companies. It comprises proposals of measures aimed at raising customer satisfaction in the field of quality of provided services, increasing customer loyalty and improving marketing communication. The proposed measures are based on theoretical knowledge, company analyses and customer satisfaction survey results.
Klíčová slova:
dotazník; loajalita; marketingový výzkum; Spokojenost; zákazník; customer; loyalty; marketing research; questionnaire; Satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66216