Název:
Informační strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Information Strategy
Autoři:
Chmelka, Miroslav ; Částek, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem informační strategie pro malou firmu. Nejprve je provedena analýza firmy, její strategie a analýza současného stavu informačních systémů a informačních technologií. Na základě této analýzy je formulována informační strategie, která navrhuje změny v několika oblastech. Tyto změny by měly přispět k dosažení stanovených cílů firmy, především se jedná o výběr a zavedení nového informačního systému.
This master’s thesis is focused on a corporate information strategy. Firstly, it analyzes the company, its strategy and the current state of information systems and information technologies. Based on this analysis an information strategy is formulated. This information strategy proposes actions in several areas, which should contribute to achieve the objectives of the company. The main focus is on a new information system selection and implementation.
Klíčová slova:
CRM; HOS8; Informační strategie; Informační systém; outsourcing; CRM; HOS8; Information strategy; Information system; outsourcing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26325