Název:
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Překlad názvu:
Proposal for an Improvement of Company Competitiveness by Marketing Tools
Autoři:
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
The Master’s thesis deals with the proposal of marketing strategy, which should lead to gain new costumers, maintaining the existing costumers and a higher profits, based ontheoretical knowledge and analysis of contemporary conditions of the company.
Klíčová slova:
7S; cena; Marketing; marketingový mix; místo; Porterův model; produkt; propagace; SLEPT analýza; SWOT analýza.; 7S; Marketing; marketing mix; place; Porter model; price; product; promotion; SLEPT analysis; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9206