Original title:
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Translated title:
Proposal for an Improvement of Company Competitiveness by Marketing Tools
Authors:
Adámková, Pavla ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
The Master’s thesis deals with the proposal of marketing strategy, which should lead to gain new costumers, maintaining the existing costumers and a higher profits, based ontheoretical knowledge and analysis of contemporary conditions of the company.
Keywords:
7S; Marketing; marketing mix; place; Porter model; price; product; promotion; SLEPT analysis; SWOT analysis.; 7S; cena; Marketing; marketingový mix; místo; Porterův model; produkt; propagace; SLEPT analýza; SWOT analýza.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9206