Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor‘s thesis deals with an analysis of customer satisfaction of zero-waste shop NEBALENKA. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts related with marketing research. In the practical part is realized analysis of the company and obtained information from questionnaire survey is evaluated in detail. Based on the results of this research are recommended appropriate measures and strategies leading to increase a customer satisfaction.
Klíčová slova:
analýza; dotazníkové šetření; měření spokojenosti; návrhy na zlepšení; Zákazník; analysis; Customer; questionnaire survey; recommendations for improvement; satisfaction measurement
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199264