Název:
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Reality Realspectrum, s.r.o.
Autoři:
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
This master’s thesis deals with creating marketing strategy of Real Spektrum s.r.o. company which offers service in real estate area mainly dealing with salles and rents of properities. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and provides changes leading to raise it´s efficiency.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mikro a makro prostředí; Marketing; marketing mix; marketing strategy; micro and macro environment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23612