Original title:
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Translated title:
Marketing Strategy of Reality Realspectrum, s.r.o.
Authors:
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Tomášková, Eva (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
This master’s thesis deals with creating marketing strategy of Real Spektrum s.r.o. company which offers service in real estate area mainly dealing with salles and rents of properities. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and provides changes leading to raise it´s efficiency.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing strategy; micro and macro environment; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mikro a makro prostředí
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/23612