Original title:
Návrh marketingového plánu firmy Zoko pro vstup na Německý trh
Translated title:
Marketing Plan Proposal for a Company Zoko to Enter German Market
Authors:
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup na Německý trh pro firmu Zoko. Firma Zoko je malá česká firma operující ve strojírenském průmyslu s výhradním zákazníkem v Rakousku. Na základě teoretických podkladů a analýze současného stavu, práce představuje marketingové návrhy jak vstoupit na nový trh.
The thesis deals with proposing a marketing plan for company Zoko to enter German market. Zoko is a small Czech company operating in the metalworking industry with an exclusive customer in Austria. Based on the theoretical background and the analysis of current situation, the paper presents marketing proposals to enter the new market.
Keywords:
konkurenční výhoda; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; strojírenský průmysl; Competitive Advantage; Marketing; Marketing environment; Marketing Mix; Marketing strategy; Metalworking industry
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/43158