Original title:
Návrh marketingové strategie společnosti
Translated title:
The Proposal of Company Marketing Strategy
Authors:
Němcová, Monika ; Březa, Marek (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.
This thesis is focused on the marketing strategy of company Hrackomat.cz. Thesis includes analysis of current company situation. Based on the marketing analysis and marketing research are made suggestions and recommendations, which leads to better financial situation of company.
Keywords:
internet marketing; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; internetový marketing; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59264