Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Kubíncová, Ema ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca je zameraná na popísanie aktuálnej marketingovej komunikácie firmy Stavea-Interiér, s.r.o. a jej následné zdokonalenie a doplnenie na základe poznatkov získaných z vykonaného šetrenia, s cieľom upútať pozornosť viacerých zákazníkov a zlepšiť marketingovú situáciu tejto firmy.
The bachelor’s thesis focuses on describing actual marketing communication of the company Stavea-Interiér, s.r.o. and it’s future improvement and completing based on outcome of the questionnaire survey with an aim of engage more customers and improve marketing situation of the company.
Klíčová slova:
marketing; marketing communication; on-line marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193183