Název:
Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Changes of Marketing Activities of Specific Company
Autoři:
Šeniglová, Hana ; Hajzler, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingem. A to zejména návrhem marketingových aktivit pro konkrétní firmu. Po uskutečnění navržených marketingových aktivit je vyhodnoceno splnění cíle, navýšení návštěvnosti prodejny ve sledovaném období minimálně o deset procent. Výsledkem práce je doporučení do budoucna.
This diploma thesis focuses on marketing. The main aim of the thesis is to design marketing activities for specific company. The goal of the proposed marketing activities is to increase the attendance of the specific company shop by at least ten percent. The results of the work lead to recommendations for the future.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; Marketing; marketing mix; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66194