Original title:
Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti
Translated title:
Proposal for Changes of Marketing Activities of Specific Company
Authors:
Šeniglová, Hana ; Hajzler, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingem. A to zejména návrhem marketingových aktivit pro konkrétní firmu. Po uskutečnění navržených marketingových aktivit je vyhodnoceno splnění cíle, navýšení návštěvnosti prodejny ve sledovaném období minimálně o deset procent. Výsledkem práce je doporučení do budoucna.
This diploma thesis focuses on marketing. The main aim of the thesis is to design marketing activities for specific company. The goal of the proposed marketing activities is to increase the attendance of the specific company shop by at least ten percent. The results of the work lead to recommendations for the future.
Keywords:
Marketing; marketing mix; product; promotion; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/66194