Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction and Proposals for Its Improvement
Autoři:
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
This thesis deals with the topic of customer satisfaction at a small Slovak company promovie. The aim of my thesis is to propose measures to increase the level of customer’s satisfaction. The thesis is based on the analysis of internal and external business environment and marketing research in the form of an electronic questionnaire. The acquired data are analysed, interpreted and then used to propose changes to increase the customer satisfaction in the company.
Klíčová slova:
marketingový mix; marketingový przkum; regresní analýza; služby; Spokojenost; zákazník; customer; marketing mix; marketing research; regression analysis; Satisfaction; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81334