Original title:
Návrh komunikační strategie společnosti
Translated title:
Design of Communication Strategy of a Company
Authors:
Janásová, Nela ; Verfl, Jan (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je orientována především na analýzu zvoleného podniku DEKOR, spol. s r.o. a dle získaných informací navrhuje řešení komunikačních problémů této společnosti. V teoretické části jsou objasněny především základní pojmy z oblasti marketingu a pojmy s touto oblastí související. Praktická část práce podrobně analyzuje současnou situaci ve společnosti. Závěrečná část dle provedených analýz navrhuje případná řešení a vlastní doporučení pro zdokonalení komunikační strategie společnosti.
The thesis is focused on the analysis of the selected DEKOR company and according to the information received suggests solutions to communication problems of the company. In the theoretical part are explained mainly basic concepts of marketing and concepts associated with this area. The practical part of the paper analyzes in detail the current situation in the company. The final part according to the analyzes suggests possible solutions and recommendations for improving their own communication strategy.
Keywords:
communication; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing mix; strategy; komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27588