Název:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce slouží k návrhu vyřešení problémů komunikačního mixu ve společnosti Sushimarket. V teoretické části budou uvedeny základní pojmy marketingu, jako je definice marketingu, co je komunikační mix, co je marketingový mix, nebo swot analýza. V analytické části budou teoretická východiska převedena do praktické části a budou provedeny důležité analýzy. Těmito analýzami zjistíme ve společnosti nějaký nedostatek, který poté bude v poslední části práce vyřešen co nejlepší a nejefektivnější metodou.
This diploma thesis serves to solve problems of the communication mix at Sushimarket.cz. In the theoretical part, will be introduced basic concepts of marketing, such as the definition of marketing, what is the communication mix, what is the marketing mix, or swot analysis are presented. In the analytical part, the theoretical background will be transferred to the practical part and important analyzes will be performed. With these analyzes we will find in the company a shortcoming that will then be solved in the last part by thesis the best and most efficient method.
Klíčová slova:
analýza 7S; komunikační mix; marketing; marketingový mix; Swot analýza; 7S analysis; communication mix; marketing; marketing mix; swot analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178028