Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of a Marketing Mix for Company
Autoři:
Rambousková, Ivona ; Mráček, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní společnosti. Teoretická kapitola obsahuje seznámení s marketingovým prostředím a jednotlivými nástroji marketingového mixu. V analytické kapitole je provedena analýza aktuálního stavu konkrétní společnosti a analýza marketingového prostředí. Návrhová kapitola obsahuje doporučení vedoucí ke zlepšení situace vybrané společnosti.
The bachelor’s thesis is focused on a marketing mix of a particular company. The theoretical chapter contains a familiarization with a marketing environment and component instruments of a marketing mix. In the analytical chapter, there is performed an analysis of the particular company’s present situation and an analysis of the marketing environment. The proposal chapter contains recommendations leading to an improvement of the chosen company’s situation.
Klíčová slova:
4P; marketing; marketingový mix; produkt; společnost; zákazník; 4P; company; customer; marketing; marketing mix; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67698