Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Company
Autoři:
Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší prodeje výrobků firmy. V návrhové části jsou vytčeny cíle firmy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodejů a splnění cílů.
This Master´s thesis deals with the proposition of marketing strategy for producer. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realizations of the larger sales. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales of firm´s product.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu; market segmentation; marketing mix; Marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6792