Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction - Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Peroutková, Leona ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor‘s thesis is focused on customer satisfaction survey for the selected company, based in Brno, which deals with accounting and tax consulting. The result of this work is output in the form of suggestions and recommendations that will lead to an increase in the existing level of customer satisfaction.
Keywords:
Customer; questionnaire.; satisfaction; satisfaction survey; dotazník.; průzkum spokojenosti; spokojenost; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33460