Název:
Návrh marketingové strategie služby sKým.cz
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for "sKým.cz Services
Autoři:
Mareš, Karel ; Tyc, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.
This diploma thesis creates marketing strategy for the starting web project- sKým.cz. In the first part, I am presenting general knowledge necessary for understanding the issues of marketing strategy. The next part contains analysis of current market situation. The output of the diploma thesis are proposals of marketing strategy for project Ským.cz. These proposals are meant to increase the market share and the overall profitability of the project.
Klíčová slova:
Badminton; Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový výzkum; Positioning; PPC; Segmentace; sKým.cz; SLEPT analýza; SWOT analýza; Targeting; Badminton; Marketing mix; Marketing research; Marketing strategy; Positioning; PPC; Segmentation; sKym.cz; SLEPT analysis; SWOT analysis; Targeting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67338