Original title:
Návrh marketingové strategie služby sKým.cz
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for "sKým.cz Services
Authors:
Mareš, Karel ; Tyc, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.
This diploma thesis creates marketing strategy for the starting web project- sKým.cz. In the first part, I am presenting general knowledge necessary for understanding the issues of marketing strategy. The next part contains analysis of current market situation. The output of the diploma thesis are proposals of marketing strategy for project Ským.cz. These proposals are meant to increase the market share and the overall profitability of the project.
Keywords:
Badminton; Marketing mix; Marketing research; Marketing strategy; Positioning; PPC; Segmentation; sKym.cz; SLEPT analysis; SWOT analysis; Targeting; Badminton; Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový výzkum; Positioning; PPC; Segmentace; sKým.cz; SLEPT analýza; SWOT analýza; Targeting
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67338