Název:
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Communication of the Bachelor's Study Program
Autoři:
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
This bachelor thesis focuses on the proposal of marketing communication of the bachelor’s study program Process Management taught at Brno University of Technology Faculty of Business and Management. The thesis is divided to three main parts. The theoretical part describes individual knowledge of marketing and the focus group research method. The analytical part focuses on describing the current state and final proposals of marketing communication of the study program are based on previous analysis outputs.
Klíčová slova:
event marketing; focus group; marketing; marketingová komunikace; online marketing; studijní program; event marketing; focus group; marketing; marketing communication; online marketing; study program
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206478