Název:
Návrh segmentace podniku
Překlad názvu:
The Proposal of Company Segmentation
Autoři:
Jansa, Jakub ; Kožnárek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh segmentace trhu podniku Axima s. r. o. K zhodnocení využívá vybraných marketingových metod. Na základě zjištěných skutečností poskytuje návrh na úpravy a změny v segmentaci podniku.
Bachelor thesis focuses on the proposal of market segmentation company Axima s.r.o. To assess the use of selected marketing methods. Based on the findings, suggests the proposal for modifications and changes in business segmentation.
Klíčová slova:
B2B trh; komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu; B2B market; communications mix; market segmentation; Marketing; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34178