Original title:
Návrh segmentace podniku
Translated title:
The Proposal of Company Segmentation
Authors:
Jansa, Jakub ; Kožnárek, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh segmentace trhu podniku Axima s. r. o. K zhodnocení využívá vybraných marketingových metod. Na základě zjištěných skutečností poskytuje návrh na úpravy a změny v segmentaci podniku.
Bachelor thesis focuses on the proposal of market segmentation company Axima s.r.o. To assess the use of selected marketing methods. Based on the findings, suggests the proposal for modifications and changes in business segmentation.
Keywords:
B2B market; communications mix; market segmentation; Marketing; marketing mix; marketing strategy; B2B trh; komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34178