Original title:
Marketingová strategie motoristických veletrhů
Translated title:
Marketing Strategy of Automotive Trade-fairs
Authors:
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
The subject of this Master´s thesis is a proposal of a marketing strategy for an automotive trade show called "Autotec & Autosalon Brno 2010". The theoretical part focuses on marketing communication and practical use of its individual components. The suggested strategy facilitates the primary goal, which is a provision of planned attendance of the trade fair.
Keywords:
Advertising; Autosalon Brno; Autotec; Communication strategy; Exhibition Centre Brno; Market analysis; Marketing; Public Relations; SWOT analysis; Analýza trhu; Autosalon Brno; Autotec; Komunikační strategie; Marketing; Public Relations; Reklama; SWOT analýza; Veletrhy Brno
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11683