Original title: Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Translated title: Marketing Research - a Case Study of Benefits and Return on Building a Lhotka Wellness Center
Authors: Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: marketing information system; Marketing research; marketing research; respondents; the questionnaire; dotazník; marketingový informační systém; marketingový průzkum; Marketingový výzkum; respondenti

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/2401

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589798


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share