Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Suggested Measures for its Improvement in the Selected Company
Authors:
Čapková, Zuzana ; Ostrá, Kristýna (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti IPI s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, popsány příslušné analýzy společnosti a v závěru práce jsou stanovena doporučení a návrhy, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
The thesis deals with the analysis of customer satisfaction and suggestions for improvement of its level in IPI s.r.o.. The theoretical part is focused on the interpretation of concepts that are related to the given issues. Further the results of the questionnaire survey are analyzied, the relevant analyzes of the company are described and at the end of the thesis there are recommendations and suggestions that will lead to increasing the satisfaction of the customers in the selected company.
Keywords:
customer; customer satisfaction analysis; increase of customer satisfaction; marketing; marketing research; questionnaire; satisfaction; analýza spokojenosti zákazníků; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost; zvýšení spokojenosti zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81523