Název: Rozvoj konkurenceschopnosti podniku v kontextu extenze značky
Překlad názvu: Development of Competitiveness of Company in the Context of Brand Extension
Autoři: Vrána, Jan ; Slavkovský, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: extenze; marketingová komunikace; psací potřeby; Značka; Brand; extension; marketing communication; writing accessories

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67036

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589327


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet