Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku v kontextu extenze značky
Vrána, Jan ; Slavkovský, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na posílení konkurenceschopnosti firmy IMI Partner a.s.. Posílení spočívá v návrhu marketingové komunikace, která poslouží k extenzi značky Pierre Cardin. První část práce obsahuje teoretická východiska, týkající se značky, její identity a hodnoty, komunikace a extenze značky. Ve druhé, analytické části, jsou analyzovány aspekty vstupující do života značky Pierre Cardin. V poslední návrhové části, je zpracován návrh komunikace značky Pierre Cardin, včetně časového harmonogramu a prognózy tržeb s účelem posílení konkurence schopnosti firmy IMI Partner a.s..
Hodnocení vlivu vybraných agroenvironmentálních opatření a krajinných prvků na avifaunu
Slavkovský, Radim
Cílem této práce, s názvem Hodnocení vlivu vybraných agroenvironmentálních opatření a krajinných prvků na avifaunu, bylo v předem určené lokalitě provést mapování ptačích druhů se zřetelem na polní ptáky v závislosti na prováděných nebo provedených AEO a zakládání nových krajinných prvků. Pro určení míry vlivu opatření na jednotlivé druhy byla použita relativní bodová metoda. Pomocí této metody bylo v mapovaném území zaznamenáno celkem 453 jedinců v 37 druzích, u nichž byl zkoumán vliv těchto opatření. Ze 14 druhů označených pro potřeby této práce jako polní ptáci bylo pozorováno 10 druhů. Oba druhy opatření prokázaly vliv na druhové složení a početnost ptačích populací ve sledovaném území. Usuzovat na vliv těchto opatření, na ptačí populace zemědělsky využívané krajině z dlouhodobého a globálního hlediska, však není s ohledem na krátkodobost sbíraných dat možné. V dané lokalitě bude nutné pokračovat v ornitologických průzkumech a posuzovat vliv jednotlivých opatření v dlouhodobějším časovém horizontu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku v kontextu extenze značky
Vrána, Jan ; Slavkovský, Radim (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na posílení konkurenceschopnosti firmy IMI Partner a.s.. Posílení spočívá v návrhu marketingové komunikace, která poslouží k extenzi značky Pierre Cardin. První část práce obsahuje teoretická východiska, týkající se značky, její identity a hodnoty, komunikace a extenze značky. Ve druhé, analytické části, jsou analyzovány aspekty vstupující do života značky Pierre Cardin. V poslední návrhové části, je zpracován návrh komunikace značky Pierre Cardin, včetně časového harmonogramu a prognózy tržeb s účelem posílení konkurence schopnosti firmy IMI Partner a.s..

Viz též: podobná jména autorů
2 Slavkovský, Rastislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.