Název: Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně)
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of Florbalovaprodejna.cz (recommentadions for its improvement)
Autoři: Musil, Martin ; Pejta, Ivan (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; dotazování; marketingová analýza; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; výzkum spokojenosti zákazníka; marketing analysis; marketing mix; marketing research; questioning; survay; survay of customer’s satisfaction; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7960

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet